Mery6619 İlk gebeliğimde 23.haftada acil serklaj oldum, 37+2 de doğum yaptım. 23.haftadan 37.haftaya kadarda tuvalet, banyo ve doktor kontrolü hariç kalkmadan yattım. Çoook zooorr günlerdi ama hergün gelip geçiyor. Şuan 2.gebeliğim 15.haftada önlem amaçlı serklaj oldum 25+3 haftalık olduk. Bende genelde yatarak geçiriyorum ve kalktığımda benimde ağrılarım oluyor bazen kasıklarda, rahimde. Dün biraz evi toparladım mesela yoruldum sancı girip durdu. Bende korkuyorum ama normal artık bunlar.