Bende dün gece ağrı şikayeti ile gittim 36 haftalık hamileyim ve banada çatı muayenesi yaptı Nst den sonra. Ben 38 haftadan önce yapılmaması gerektiğini biliyorum dedim ama şikayetleriniz üzerine buna bakmam gerekiyor açılma varmı diye dedi herhangi bir lekelenme kanama yaşamadım ama sanırım kendimi kastım acı oldu şimdi şimdi daha iyiyim