Zhrn benimde suyum azar azar geldiği için çatı muaynesi oldum 1 cm açıklık var dediler şuan 34 hafta olduk 15 gündür dinleniyorum tabi buna dinlenme denirse 🥲 Progestan fitil kullanıyorum sabah akşam 200 mg Progestan iğne de kullaniyorum 2 günde 1 suyum gelmiyor ama nstede sancılarım çıkıyor bebeğin başıda aşağıda olduğu için baskı yapiyor doktorum o yüzdende suyun geliyor olabilir dedi akciger gelisimi için doktorum 2 doz iğne yapti ve sancılarım için serumda taktırdım inşallah erkenden gelmez