qusel Merhabaanneler ben kiizmda özelde yaptimmaondayi bayilinca takmislardi ama genel anestezi vermek istemedi çok uğraştım drumla 😄
Sumruhazal Merhabaanneler evet ben girdikten 5 dakka sonra bebek cıkmıs esıme aıleme gosterdıler 9 da gırdım 9 12 gece kızım dogdu 9 30 da da ben çıktım tabı benım cıktıgım saatı esım bana soyledı özel olduğu için çok rahatttı ya
Sumruhazal qusel vücudum beyaz kan üretmiyor kortızon kullanıyorum o yüzden hemotoloji takıplıyım o ne derse kadın doğum ona göre davranıyor