Kızımda genel oldum. İyiki olmusum çok rahattı. Kaç saat uyuduğunu hatırlamıyorum açıkçası ama ameliyathaneden asansöre giderken ailemle karsilasmami konusmalarimizi vs net hatirliyorum. Sonra uyu uyan parça parça. Uyanınca öyle dayanılmaz bir ağrı vs olmadı dendiği gibi. Ki canım bayağı tatlıdır. Şimdiden sağlıkla kucgaina almak nasip olsun. Benide ikinci doğumda genel vermezler telaşı sardı. Siz nerde yapicaksiniz Dr direk geneli onayladı mi. Benim önceki drum istemedi ama anestezici sağolsun onayladı 😄