Kilo alınması gerek zaten bu nasıl bir yaşam stili ya anlamıyorum eğer normal kilosundan bir Kadınsan en az bir 13 kilo almalısın artış yaşanan kan, meme, rahim, bebek, Amniyon sıvısı bunlar zaten o kilo senin kilon da Bi artış olmuyor nereden karşılıyorlar ki ben anlayamıyorum. Hamileliğim boyunca 1 kilo aldım diyenler o zaman doğumdan sonra bu dünyadan silinecekler