Tugcez hilal_wq4 ay yok kız hahahahahha bende 34+5 deyim 2 aydır vantilatör dibimde uyuyorum daha 1 kere kapatmadım 😂😂
Mervealya1992 hilal_wq4 tovbee tovbeee bunu sorcagn kımsenın aklı a gelmezfi ondan yenıdoğan sanmıslar haklılar
Tugcez hilal_wq4 yani 1-2 kere oldum üşütmüş gibi karın ağrısı de uzun sürmedi geçti. Sıcaktan iyidir ama yani diğer türlüsü daha kötü tansiyonum düşüyor çok etkileniyorum
Minikkalp19 hilal_wq4 eee eskiden kalorifer doğalgaz yoktu kışın hamile kalanlar napiyormus her odaya soba 😂 siz hasta olmayın vantilatörun kafası dönsün sadece size gelmesin birşey olmaz Allah’ın izniyle 🤲
Ebrulib hilal_wq4 😂😂😂 hiç bir şey olmaz canım merak etme bende yeni doğan bebek sandım önce ama okuyunca anladım ben hep vantilatör ile duruyorum evde merak etme