hilal_wq4 anladığım kadarıyla bebek doğmamış sizi etkilemeyen bişey etkilemez bebeği de 😂 doğduktan sonra da soğuğun zararı olmaz ama rüzgar çarpabilir, o yüzden klima öneriliyor 🙏🏻 ilk doğduğu günden beri klimalı odada uyutuyorum bir problem yaşamadık şükür 1 senedir :)