290_kmd ben 2 doz oldum. 6yı hiç duymadım. 3ü duydum ama. Kan ise geçen gün beni aradılar kan idrar tahlili yapalım diye. Tamam gelirim dedim. Onlar da kendi sistemleride not alıyor sonuçta o yüzden salı günü gidicem. Hem bence iyi oluyor takip etmeleri. Bütün her şeye bakıyorlar