290_kmd ben bir doz vuruldum, ikinci dozu bir ay sonra yapacağız, bir tane de doğumdan sonra olmak üzere toplam 3 tane olacaksınız dedi sağlık ocağındaki hemşire. 6 doz ilk kez duydum. Hatta sanırım ikinci hamileliklerde 3 doz bile gerekmiyormus ilkinde yapıldıysa.