Fatmadali gerçekten haklısınız. burada sosyokulturel açıdan inanılmaz bir çeşitlilik var. bir kısım sakin, olgun, temkinli ve mantıklı. bir kısım piranalar gibi ortaya bir et atılsa da parçalasak diye bekliyor, kimi kendini övüyor, kimi karşısındakini eziyor, “en anne benim sen de iğrenç birisin” alt metni çok baskın. geçenlerde kadının biri hiç sormadığım ve merak etmediğim halde uzun bir flood halinde kaç okul okuduğunu benim de ne kadar cahil olduğumu filan anlattı. ben şunları bunları okudum sen de berbatsın filan gibi bir şeyler söyledi (tanışmıyoruz). mesajlarını eşimle okuyup güldük artık ne yapacaksınız 🙂 bu foruma girerken böyle karmaşayla karşılaşacağımı hiç beklemiyordum. karmaşa oluşu kötü. çünkü bilgili, mantıklı, komplekssiz, eğlenceli insanların gönderileri de insanı buraya bağlıyor bir yandan.
dikkatli sosyologlar buradan makale konuları çıkarabilirler.