Boesie ben içmemenizi öneririm zira, ““Fetal alkol sendromu” çok fazla alkol alan annelerin bebeklerinde görülse de, az miktar alanlarda da görülmekte. Çalışmalar yeterli olmadığı için, çok az bir miktar bile tehlikeli olabilir ve bebek üzerindeki etkisi kestirilemez. Dolayısıyla güvenli içki miktarı diye bir kavram yoktur ve tüm gebelik sürecinde alkolden uzak durulması gerekir.” Bir doktor hanımın sitesinden aldım umarım siz ikna olmasanız bile yazdıklarınızı görüp yanlışlıkla etkilenecek birini vazgeçirebilmişimdir. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı temenni ederim iyigeceler.