kubra9692 Medos123 o zaman bende diyim gidince 😊 Önder hocanın dikişine cok iyi diyolar zaten Hastanede ilk süt gelmese mama mı veriyorlar bebege
Medos123 kubra9692 bnm sütüm 2 gün gelmedi. Zaten bebeklerim küvezde olunca mecburen mama verdiler. Eğer yanımda olsalardı bol bol emzirme yaptırıyorlarmış. Hemen mama vermiyorlarmış.
Medos123 kubra9692 rica ederim ne demek🫶🏼 Allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah😍 hiç korkma sonu çok güzel çünkü 🤲🏻
Ecem0707 Leylaaa_46 Semih beye bebek tedavisi için giden var mı acaba çevrenizden veya bildiğiniz biri bende bebek tedavisi için gitmeyi düşünüyorum da
papatyam95 Medos123 merhaba postunuza şimdi denk geldim. Bende riskliyim ve önder beyi düşünüyorum. Sular akademide sezeryan oldunuz degılmi
Medos123 papatyam95 merhaba evet sular akademide doğum yaptım doktorum Önder hocaydı. Çok memnun kaldım ben. Çok ilgili bir doktor gerçekten