kubra9692 inan ne ara girdim ne ara çıktım hiç birşey anlamadım. Bnm kan değerimde bir sıkıntı vardı masada kalma ihtimalim vardı ama çok şükür titizlikle ilerledi süreç😍 bnm tek korktuğum şey belden yapılan iğneydi ama çok kolaymış hissetmedim bile. Ameliyathane ekibide çok iyiydi çok ilgilendiler. Normalde bebeklerimi hemen küveze götürmeleri gerekiyordu ama bana hatıra kalsın diye bir sürü fotoğraf çektiler benimle birlikte 🥰 küvezde bebekleri belirli günler görebiliyorsun Önder hoca bn hastanede kaldığım sürece bebekleri göreyim diye hastene yönetiminden izin aldı. Pazar günleri normalde tatil başka doktor gelip bni taburcu edecekti ama kendisi geldi yapmam gereken ne varsa söyledi ve beni taburcu etti. Bu arada sezeryanda zor olan iki şey var 🥲 birisi ilk ayağa kalkış birisi de için temizlensin diye hemşireler biraz karna baskı uyguluyor🥹 bu ikisi çok zor. Ama hemşireler sürekli başında zaten ameliyat sonrası seni temizleme işini bile onlar yapıyor. Bn çok memnun kaldım. Hastaneden çok mutlu ayrıldım yani 😍 darısı size olur inşallah sağ Salim kavuşursun minnoşuna 🫶🏼😍