Betul-97 Busestl Aynıyız ve hiç belirtim yok hani kızlar erken gelirdi 😅😅 Geçen çarşamba karnım ağrıyordu bebek toplanıyordu hiç uyutmadı diğer gün kontrolüm vardı hiçbir şey çıkmadı yalancı sancı dedi. Sağlıkla doğup büyüsünler inşallah 🤲🏻🤲🏻
Busestl Betul-97 ebe geçen hafta bana kızlar geç gelir dedi 😂😂😂 yarın doktora gidicem bakalım gelesi varmı biizmkinin
Betul-97 Mkbselisa Yaa gerçekten mi Rabbim analı babalı büyütsün inşallah güzel geçmiştir doğumunuz🤲🏻🤲🏻
Mkbselisa Betul-97 çok şükür rahat geçti rabbim herkesi bir avaz da kurtarsın Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş ☺️
Maviii_98 Busestl ay bizde 38+1 olduk bugün belimin sağ kısmında Bi batma gibi bir his var bide sağ kasık batması var yalanmış dolan mı bilmiyorum ama akşama kontrolüm var bakalım neler dicek 🌸
Busestl Maviii_98 bnm bu sabah itibariyle tekrar karnıma agrı girmeye başladı belimde agrıyo bakalım nolcak 😂😂
Maviii_98 Busestl ay hayırlısı 😄 benimde sağ bacağımın kasığım altı sanki kramp giriyor yürümem zorlaştı bu neyin nesi acaba 😄
Maviii_98 Busestl yok içiyorum düzenli olarak. Kontrolde sordum bugün normal dedi bebeğin alanıyla ilgili fln doğumdan sonra geçmezse ona göre bakarsın dedi başka da bişey demedi.