Arkadaşlar 38+3 deyim ilk defa belime sancı girip çıkıyor ve bebek çok hareketli hareketleri karnımın altına ve belime sancı olarak vuruyor yani belimden aşağısı kemik olarak acıyor
Dün doktora gittim kanalda değildi
Suyum iyiydi acaba bunlar yalancı sancımıdır yoksa bu gece doğurcammı 😂