Genelde çok dikkat ediyorum hep 8. Haftada kalp atışı durması sebebiyle düşükler gerçekleşiyor. Bunun sebebi ne acaba ve çok sık duyduğum artık çok normalleşmiş bişiy gibi her kadının başından mutlaka geçiyor çok üzülüyorum bizlere ya çünkü cidden onun psikolojisi çok tuhaftı benim nazarımda. ☹️ bende 2 hafta oldu düşük yaşayalı benm bebeğimde 8 haftalık ve kalbi durmuştu hiç beklemiyodum o şoku ömrüm boyunca unutamam.