Arkadaşlar merhaba 8 haftalık ken bebeğin kalp atışı ni duyamadilar ve ilaçla düşük yaptım 26 Haziran da beta hcg mde 3.82 ye düştü 3.gebegimdi ve ilk düşügüm sizce ne kadar beklemeliyim ve genetik test kan pıhtılaşma si na baktirmam gerekiyor mu doktorum ilk düşük te bakmayabilirler dedi cevaplarsanız çok sevinirim