Mervesonmmez Temmuz ayımda doğumu olan anneler ne durumdasınız bebeklerınız nasıl cinsiyetlerınız belli oldumu
Caqlasu Mervesonmmez yarın 12 haftalık oluyoruz daha belli değil ama ne zaman belli olur merak içindeyiz 🤷♀️🤦♀️💞👶
Ozgemesut Mervesonmmez maalesef öğrenemedik 11. Haftada kontrolümüz vardı belli olmadı 1 şubatta diğer kontrolümüz umarım belli olur🤗🤗
Hamisanne Minnosunannesii bugün gittim 13+1 bebek sırtı dönük duruyordu ne ikili test yapabildik nede cinsiyet öğrenebilirim kıza benziyor dedi sadece
Candaan 12.haftalıkken gittiğimde ufak bir ihtimalle erkek demişti doktorum ama 17.haftamda kontrolüm var inşaAllah o zaman netleşir cinsiyet şimdi 14.haftalık olduk😊
Mervesonmmez Aysegullkeskin hayırlı olsun Cnm benımde bı tahmın yaptı 13 haftalıkta ınsallah değişmez Allah gonlumuzdekını versın hepımızın
DamlaK 13 +1iz henüz öğrenemedik 10.haftada erkeğe benzetmişti ama net olması için 15. Hafta yı beklemeyi tercih ediyor doktorumuz 😞cok merak ediyorum
Bulutlu 'Gibiler' , 'olabilir' ler, 'benziyor' lar... 😄 17. Haftadan önce genellikle doktorların cinsiyet için kullandığı cümleler. İnsanın merakını gidermek yerine üçe beşe katlıyor 😄 Ben bu yüzden 17. Haftayı bekliyorum bakalım 🤗
Bebekveben 15 haftalığım 13 te belli değil dedi doktorum. 17 de randevum içimden hep kız geçiyor. Allah gönlümdekini nasip etsin inşallah. Erkekte olsa kabulüm sağlıklı olsunda
mrsdoruk Mervesonmmez ben 10. Haftada öğrenmiştim canım erkek denildi 11. Haftada da öyle simdi salı günü gidicem o zaman 14+2 oluyoruz bakalım ne dencek :)
tugbalisan_ 13+6 öğrenemedik, doktor tahmin söylemem kesin cinsiyeti görmeden dedi 16.haftada yine gidecez bakalım inşallah öğreniriz ☺️
Nezahatozen 13. haftaya girdik 12deyken erkek ihtimali çok az gibi dedi ama tabiki 15inci haftada ikili tarama sonucu için gidicem belki o zaman soyler
Kubrakuzey Teonam aaaa erkek miymiş sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah hayırlı olsun kesin mi denildi? Demek ki anneler yanılabiliyormuş bakalım bize ne diycekler🤔