Senuska benimde senin gibi , 33 haftalık dün ağrılar nedeniyle hastaneye gittim nst de sancı çıktı dr yatış yaptı . Ciğer geliştirici iğne vurdu. İdrarda enfeksiyon çıktı tedavimi oldum iğnelerimi oldum eve taburcu oldum. İnşallah erkenden gelmez minik kuşum benim