Kızlar 34+1 oldum 33.haftamda nstde ağrım çıktı doktor celestone iğne, progestan fitil ve adalat tablet verdi 1 haftadır kullanıyorum ama dün yine sancılarım vardı acile gittim nstde yine sancım çıktı . dünden beri ağlıyorum ya erken doğarsa diye doğum korkusu da başladı sanırım dün muayene olunca çok ağladım , hastaneye gidene kadar eşim yavaş sürmesine rağmen arabanın hızından bile korktum ağladım çok kötüyüm her şeyi kafaya takıyorum :(