Glsmrt Mertcanbusekarakaya insan her sekle uzuluyo gercekten. Allah yardimcin olsun.esinde tez zamanda bitirsin gelsin insallaah goz acip kapayana kadar bitsin..gercekten asker yolu gozlemekte zor biliyorum bende uzun donem bekledim.
Gzmcnrates Kendini boşuna üzüyosun 1 ay dediğin göz acıp kapayana kadar gecer benim eşim yer ay 8 gün ilçe görevine gidiyo her ay oluyo bu ki iş için ailemizden uzakta yaşıyoz benim gitme yada onların gelme durumu yok tek basıma kalıyorum ilçede yaşıyoz rahatszlansam yanımda kimse yok o yüzden sükret bi ay sadece ailen yanında tadını cıkar annenin derim kendinide bebeğinide üzme bence
Glsmrt 2 dkka once yanimdayken gitti gercekten gunlerce aglamamak icin okadar zor tuttum ki kendimi..kapidan cikar cikmaz arkasindan bakip hickira hickira agladim..40 gun sayilidir..cabuk gecer amaa..zor..😢😢😢