Glsmrt evlendik ve 10 ay sonra ayrıldık ardından kavuştuk bir daha ayrıldık yeri geldi 10 gün yeri geldi 3 gün gördüm yeri geldi 6 ay göremedim . Haklısın eş sevdiğin ama yapmayın gerçekten allah razı gelmez . Ekmeğine gidiyor dua et mutlu ol. Yavrun için çalışacak eşin sonuçta ekmek parası için gidiyor. Güçlü kadınlar olmayı öğrenin anne oluyorsunuz .