Bebemiz Ayloss06 çok rahat görünür iki günde bir 2 katı veya 2 katına yakın olarak hesaplayın. Beta 3000 lerde olunca kese görünüyor
Bebemiz Ayloss06 yani sizin 17 temmuzda 650 19 temmuzda 1200 diyelim 21 temmuz 2400 23 temmuz 4800 hayli hayli geçiyor siz bir de 25 inde gideceksiniz 8000 lerde olcak burda hafta değil önemli olan beta değeri. Bazıları 5 haftalığım diyor son adete göre ama betası çok düşük veya çok yüksek çıkabilir. Hafta hesabı karıştırır beta kesin sonuç :)
Ayloss06 Bebemiz ay ne güzel yazmışsınız elleriniz dert görmesin, inşallah bu şekilde artıyordur da kesemizi görürüz 🙏🏻☺️ sonrasında kalp atışı vs derken biraz daha içim rahatlar 🥰kalp atışı da beta ile mi alakalı peki biliyor musunuz ?