Ayloss06 Kızlar 13 Temmuz beta 91 15 Temmuz 340 17 Temmuz 650 (başka laboratuvar) Doktorum perşembe günü gel dedi. Kese net bir şekilde görülür mü sizce ? Uygulamaya göre 5+1 oluyoruz.
Ayloss06 Sibel_yay_46 doktordan randevu bulmam biraz zor oluyor dediği zamana direkt yazdı sekreteri. O yüzden inşallsh görebiliriz 🙏🏻
Ayloss06 ideemirel ay çok sevindim doktor şu anlık beta istemedi, göremezsek beta bakarız dedi inşallah görülür 🙏🏻🫶🏻
Ayloss06 gulsahlisa böyle duydukça çok seviniyorum, inşallah görünür bizimki de sanki günler geçmiyor gibi oldu bir anda 🤭🥹🥰
gulsahlisa Ayloss06 O kadar haklısın ki benim ilk bide aşırı heyecanlı oluyo kalbinin sesini duyana kadar gördüğüm halde inanmıyodum . Sağ salim kucağımıza alırız inşallah ☺️❤️
Ayloss06 afra119- önceki değerleriniz nasıldı peki baktırmış mıydınız ? Bir daha ne zamana çağırdı. Güzel düşünelim güzel olsun 🥰
Ayloss06 gulsahlisa amin inşallah 🙏🏻🥰 insana çok zor geliyor beklemek, bir şekilde sabrediyor ve zaman geçiyor insana demekki 😌
afra119- Ayloss06 valla doktorum çıkmış gitmiş yetişemedim pazartesi ararım ona göre ne zaman çağırırsa giderim inşaallah hayırlısı olsun hepimiz için 🙂
Ayloss06 afra119- daha önce beta verdiyseniz ve artış varsa bir sıkıntı yoktur diyorlar inşallah görürüz de içimize su serpilir 🙏🏻