kuzeymom__ Kızlar uygulamaya göre tahmini doğum tarihi 3 kasım 24+6 günlüğüm ama bugün doktorum tahmini doğum 7 ekim dedi erken değil mi nasıl hesaplanıyor kafam karıştı 🥲
Zeynep0709 kuzeymom__ 7 Ekim mi ? Yanlış hesaplamıştır herhalde Benim 10 Ekim görünüyor 28+3 olduk son adet tarihiniz ne zaman
kuzeymom__ gzm_42 Ay hiç bilmiyorum ki haftasına göre önden gidiyor ama dediği tarihte yaklaşık 34 haftalık oluyorum ve nasip olursa normal doğum istiyorum acaba onların hesabı farklı mı ben hep kasıma odaklanmıştım 😂
kuzeymom__ ogul_can evet ben son adetimin ilk gününden girdim uygulamaya öyle hesaplanıyor diye biliyodum neyi baz almamız gerekiyor kafam çorba oldu 🥲
metemom_ kuzeymom__ yanlış hesaplamıştır canım son adet tarihinden üç ay geri gidip +7 gün ekleyerek bulabilirsin doğum zamanını
kuzeymom__ metemom_ Son adet tarihinin ilk günü mü peki yada şey demiş olabilir mi en erken ihtimal gibi
kuzeymom__ Zeynep0709 26 ocak son adetim ay başından beri gittiğim doktor nasıl yanlış hesaplar ki soramadım da o şokla anlamadım valla
Strawberry48 kuzeymom__ size biraz erken bir tarih söylenmiş gibi 29. Hafta içindeyim ve tahmini doğum tarihi 10 Ekim…
metemom_ kuzeymom__ evet son adet tarihinin ilk gününde. 3 ay geri gidip 7 ekle 😊 en erken de olacağını sanmıyorum çünkü 34 de doğan bebekler prematüre olarak adlandırılıyor yani
kuzeymom__ metemom_ Dediğiniz gibi hesaplayınca 3 kasım oluyor ☺️ Evet ya arkadaşım 34 de doğurdu o kadar küçük ki bebiş bakımıda çok zor zamanını bekler inşallah 🥲
Zeynep0709 kuzeymom__ hakkımızda hayırlısı olsun ama 3 kasımda 40. Haftansa kasımı görmeyebilirsin Ekim sonuna kendini hazırla bence 🤭