nergishanim Bana da doktorum 13. haftada erkek gibi ama %100 demek için çok erken demişti. Ki hak veriyorum orda minik bir düğme görmüştük yani bence de erkekti 🤭 19. haftada %95 kız dedi, 22. haftada detaylıda kız olduğu netleşmiş oldu 😊 Muhtemelen o gördüğümüz şey kordondu ya da o anlık o şekilde göründü