Birhayalimvr Hediye42 canım kese karından mı göründü bende haftaya gidicem merak ettim ilk gebeliğim old. İçin bilmiyorum
Birhayalimvr 3 sene uğraşın ardından çok şükür tüp bebek tedavisiyle hamileyim 4+5 inşallah kalp atışını duyabiliriz insan korkuyor ya sizde öyle misiniz bide hiç hamile değilim gibi bir belirtin yok
Birhayalimvr 1hamle nedenini araştırdınız mı çok geçmiş olsun canim ya ben progestan iğnekullanıyorum doktorum tedbir amaçlı vermişti sizde kullanıyor musunuz
GozdeKB 1hamle benimde geçen sene 1 kaybım var bende şimdi korkuyorum ama kötü düşünmeyelim ki güzel şeyler olsun
Aslaninannesi_ GozdeKB inşAllah içinizi ferah tutup olumsuz düşünmeyin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin