Beybyi GozdeKB ayy çok heyecanlı benimkisi de 3 haftalik falan daha belki 4 te olabilir tam bilmiyorum pazartesi günü hastaneye gidecez bakalım
beybiss GozdeKB ben de mart annesi olucam Allah ın izniyle😊5-6 haftalarında duydum kalp atışını şimdi 8 haftalik olduk❤️
Tturcan GozdeKB Bende 6+3üm 1 hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktorum. 5+2de keseyi görmüştük canım
turkan403 GozdeKB sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bende Mart annesiyim 7haftslik olduk hale gidemdm 25ine gidicem inşallah kalp atışı duyariz
Birhayalimvr Hediye42 canım kese karından mı göründü bende haftaya gidicem merak ettim ilk gebeliğim old. İçin bilmiyorum
1hamle Bende Mart annesi olacağım Allah izin verirse 6+4 Perşembe günü kontrolüm var kalp atışını duyarız inşallahh