gnc Allah’ın izniyle bir şey olmaz benim de öyleydi. Özel sektörde öğretmenim 10 saat boyunca ayakta ders anlatmak zorunda kaldım. Öyle stresli dönemler geçirdim ki tabi eşimin yanımda olmaması da beni çok yaraladı. Eşim yurtdışında çalışıyor insan ilgi ve şefkat bekliyor. Tek başıma direndim çabaladım. Kanamalarım oldu ama pes etmedim her şey Allah’ın yazgısıdır. Şükürler olsun şimdi 7. Ayımıza gireceğiz