Bktbkt ipeksfr ya ben çok memnunum çok sempatik bayılıyorum eşim çok hoşnut kafası rahat Nursel hanıma çok güveniyor
ipeksfr Bktbkt ben 13 haftalık oldum canım cidden çok memnunum kuzenim geçende doğum yaptı nursel hanımda. Bal gibi bi insan ya😍
Bktbkt ipeksfr aynen bizde arkadaşımla gidiyoruz o geçen sene onda yaptı ben temmuzda bebeğimi kaybettim yine doktorum Nursel hanımdı şimdi iki arkadaş yine hamile kaldık yine gidiyoruz 😂
betulclk esra5585 canım ya memnun musun aslında ben daha yeni gidiyorum🙊 farklı şehirdeydim yeni geldim 😊
Um07 Bende adanalyim ama alanyaya gelin gittim ama şuan adana dayım 11 haftalıgiz bizde çok şükürler olsun 🙏💕
ipeksfr Cagla_01 120 tl cnm muayene ücreti. Ama çok memnunum verdiğime değiyor. Tahlillerimide sağlık ocağında yaptırtıyor sonucu getir bakalım diyor. Artı bi ücret çıkmıyor fazla
Alinshn gnc Celal Ardıç mükemmel bir doktor. Sakin bir yapısı var ne zaman stresli gitsem sakinleşip çıkıyorum
gnc Alinshn ay bende celal beye gidiyorum ve insanlara tavsiye ederken senin kullandığın kelimeleri kullanıyorum 🙂 kaç haftalık hamilesin
Alinshn gnc Doğum ne zaman cinsiyeti belli mi kızımız oluyor bizim inşallah Nisa’n sonu mayıs başı Doğum bekliyoruz