15 haftalık hamileyim,gebeliğimi öğrendiğimden berri hep folik asit ve yanında bazı vitaminler kullandım.2 gün öncesiye kadar kullanmaya da devam ediyordum hiç bir sıkıntıya rastlamadım zaten öncesinde de mide bulantısı yaşamayan bir insandım fakat, gözlerim sonucu folik asit ilacının bana mide bulantısı,baş dönmesi,kaşıntı vs yaptığını farkettim ve kullanmayı bıraktım 2 gündür çok rahatım ama halen daha kullanıp kullanmama konusunda kararsızım ve sebebini merak ediyorum.Yardımcı olursanız sevinirim..😊