Ferise34 Bana da nasip olmadı demekki vakti zamanı vardır. ben senden ve bir arkadaştan haber beklemek için uygulamayı silmemiştim ama en yakın zamanda silicem. kullandığım folik asitleri felan hepsini kestim. üstünde pek durmamak gerekiyormuş belli ki. Aşılama ve tüp bebek felan düşünmüyorum şuanlık Allah ne zaman nasip ederse. sende canını sıkma sakın 🤍