ysmlvt ben hap kullanmıştım bidahaki ay tekrar yapalım dediklerinde kist olduğunu söylediler bende çok üzülüp tedaviye Ara verdim bidahaki adetinde iğneli yapıcaz dediler ama psikolojik olarak yoruldum üzüldüm biraz kendimi toparlıyım bende tekrar tedaviye başlıcam inşallah