Nurbozdag08 38 bitiyordu aldıklarında. Suyum bile geldi. Özel hastahaneye gidiyordum beni korkuttu biz risk alamayiz dedi Ankara’dayim Zekai Tahir doğum hastahanesine yönlendirdi. Onlarda normal doğumu desteklediği için sürekli alttan baktılar tam kapatmiyor belki olur diye ama sadece 1 cm açıktı bebeğin çıkması imkansızdı. Sonra profesör vardı o girdi dogumuma kızdı bir sürü diğer doktorlara bu kızı niye bu kadar beklettiniz diye. Normalde 37-38 de alınıyor. Doktora sorun muayene her gittiğinizde eğer yukarı çıkmazsa tam kapatıyormu diye