Nurbozdag08 Kızlar bu durum neyle ilgili bilen var mı? 20. Haftadayım plasenta aşağıda yukarı çıkmasını beklememiz lazım dedi doktor bir sonraki kontrolde bakacakmış tekrar. Daha yukarı çıkar korkma dedi ama yine de endişelendim şimdiden nelere dikkat etmem gerekiyor
Merryy Nurbozdag08 benim oğlumda 12. Haftamdan beri aşağıdaydı doğuma kadar hiç oynamadı yerinden ağır iş yapmayacaksın ilişki yasak devamlı yatacaksın sadece duş ve tuvalete kalktım ben yemeklerimi kayınvalidem yapmıştı sağolsun çünkü en ufak şey kanamayı başlatabilir zorunlu sezeryan oldum 37+6 da doğum yaptım doktorunuzun bilgilendirmiş olması lazım zaten sizi
gizem0403 Nurbozdag08 13. Haftamdan beri plesantam aşağıda şuan 22 haftalığım. Yatıyorum tuvalet duş harici kalkmıyorum. Benimki biraz kanamalı oldu çünkü. Yemekleri eşim yapıyor. Haftaya kontrolüm var detaylı ultrason o zaman tam teşhis konulacak bakalım. İnşallah çıkmıştır. İlişki yasak uzun süre ayakta kalmak ağır iş yapmak yasak biçok kişiye aynı şeyler söyleniyor zaten. İnşallah sizinde yukarı çıkar
Nhrr Nurbozdag08 benimde ilk gebeliğim öyleydi ama yatacaksin kesinlikle ayağa kalmayacaksin demedi doktor ağır kaldırma ilişki yasak ağır iş yapma demişti. Normal işlerimi yine yapıyordum çalışıyordum zaten hiç bir sıkıntı yaşamadım. Benim hiç yukarı çıkmadi sezeryan yaptılar sadece o kadar kanama vs hiç bişey olmadı. Sizin sıkıntılarınız varsa yatarak geçirebilirsiniz kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.
Leylaaa_46 Nurbozdag08 benim doğuma kadar asağidaydi . Mecbur sezaryen olmuştum . İs yaparken dikkat etmemi söyledi ağır kaldırma dedi arada bir kanama yapabilir demişti
Dlk1ygz Bende bir ara o durumdan muzdariptim ayaklarım havada bir hafta istihrat ettim. Doktorumun tavsiyesiyle ve özellikle tembihlediler ilişki yok diye ve mümkün olduğunca zorunluluklar dışında ayağa bile kalkma ağır kaldırma dediler.progestan kullandım fitil olarak tabi. Dediklerini yapınca diğer muayenede iyi olduğumu söylediler plasentam yerindeydi.
Nurbozdag08 Merryy bana hiç demedi böyle şeyler iste sadece sonraki kontrolde bakalım duruma dedi şunu yap bunu yapma demedi bende burdan okuduklarıma dikkat edicem
Dlk1ygz Yani ilişki yok, ağırlık yok , bol bol ayaklar havada dinlen ilaç verdiyse kullan korkulacak bir durum yok dedikleri gibi🤗
denizleo09 Banada aynı teşhis koyuldu. 20.haftada detaylı ultrasonda çıktı plasentan asagida dedi doktor. Su an 23.haftadayim 24te yukarı çıkmış mı diye bakacaklar. Hareket kısıtlaması koymadi ben hala aktif hayatıma devam ediyorum sadece ilişki yasak
Nurbozdag08 denizleo09 bana ilişki yasak falan demedi ama korktum tabi dikkat ediyorum her şeye. Bende gündelik hayatıma devam ediyorum söylemedi hiç bir şey inşallah yukarı çıkmıştır seninde
Dlk1ygz Nurbozdag08 Hayır tabi🤗. Plasenta yerindeyse ve sana düşük riskin var denmedikçe normal yaşantına dönebilirsin. Ben şuan normale döndüm olağan akıştayım.Ama çoğu gebelikte görülen bir durum. Benim doktorum sağolsun baya bir açıklama yaptı bana herşeyi söyledi.
denizleo09 Nurbozdag08 bende devam ediyorum özellikle sordum sen plasenta previa değilsin rahmi kapatmamış önde de değil sadece biraz asagida normal hayatına devam et dedi ama ilişki kesinlikle yasakmış kanama yaşanmaması için.
Merryy Nurbozdag08 belki tamamen kapatmıyor olabilir bununda şeyleri vardı kimisi tamamen kapatıyor kimisi yarım falan belki sonraki kontrolde daha açıklayıcı bilgilendirir seni canım
Tomucuk12 Nurbozdag08 evet dıkkat et canım cok yorulma ılıskı yasak.. rahmı kasacak bırsey yapmamak lazım.
Nurbozdag08 gizem0403 inşallah senin de yukarıya çıkar canım çok zor sürekli yatmak şimdiden sıkıldım
Nurbozdag08 Nhrr bende de bir sıkıntı yok şu an peki kaç haftalık doğum yaptınız erken doğum riski var diyorlar da korktum
Eflinilknur Ben 18 haftaligim banada aşağıda dedi sordum özellikle bir sorun olur mu diye olmaz yukarı çıkar zamanla dedi
Nhrr Nurbozdag08 38 bitiyordu aldıklarında. Suyum bile geldi. Özel hastahaneye gidiyordum beni korkuttu biz risk alamayiz dedi Ankara’dayim Zekai Tahir doğum hastahanesine yönlendirdi. Onlarda normal doğumu desteklediği için sürekli alttan baktılar tam kapatmiyor belki olur diye ama sadece 1 cm açıktı bebeğin çıkması imkansızdı. Sonra profesör vardı o girdi dogumuma kızdı bir sürü diğer doktorlara bu kızı niye bu kadar beklettiniz diye. Normalde 37-38 de alınıyor. Doktora sorun muayene her gittiğinizde eğer yukarı çıkmazsa tam kapatıyormu diye
Meryoss Esim aşağıda 19. Haftada indi 34+1 oldum şuan hala cikmadi ve dün nstye girdim ilk sancım cikti eşimde aşağıda olduğu için hastaneye yatırdı sürekli nst çekiliyor eğer durmassa alicam riske atamam dedi