Ketii 34+0 nsteye girdim ilk defa sancım çıktı yatırdı ciğer gelistirici 1 dozunu yaptı 4de ikinci dozu yapilacak 3 sefer nstde sanci çıktı gene 11de çekti en son çıkmadı şimdi 2de tekrar cekilcek çıkarsa seseryana alicam dedi sabah için 2500 kilo bebeğim plesantam aşağıya yerleşimli olduğu için seçeneğim yok