Celebi1 Merryy ben de o hastanede Fatma hanıma gidiyorum, ama ücretler artınca doğumu şehir hastanesinde yaparım diye düşündüm yine de iki hafta sonra gidip bi fiyat alırım, teşekkür ederim ilginize
Meral_esila Kaderasminn Küçükköy özel bilge hastanesi Serdar bey muayene ücreti 800 yl ben 38+3 haftalık hamileyim onun yanına gidiyorum gayette memnunum herşeyin ayrıntısına kadar bakıyor söylüyor.normal doğum 16 bin sezeryan 18 ilk kızımı da orda doğurdum gayet memnunum
Babyycutee Kaderasminn gop Avrasya duygu umut Eraslan’a gidiyorum evet ücretler biraz yüksek ben 3 sene önce doğum yaptım 125 lira muayene ücreti ödüyordum şuan 1400 lira istet istemez zorluyor ama koşulları ve hastaneyi bildiğim için gönlüm rahat açıkçası o yüzden bu gebeliğimdede kendisine gidiyorum