Deniz_1 [silindi] ya bende de anksiyete problemi var 6.5 aylık oldum hergun bugün bebeğim iyi mi bişey olur mu diye düşünmekten kendimi alikoyamiyorum sağlıklı doğum olur mu ya bı sıkıntı olursa napicaz vs vs sürekli kafamda kuruyorum asamadim malesef :(