Ucubirarada Lalaydnn diğer tarafimla zaten senelerdir agriyo diye hiç yiyemiyordum hep o ağrıyan tarafımdaydim simdk orasida gidince aç kaldım.resmen 😕evet ama 1 hafta oldu ve hafiflemeye başladı ama.hala daha üstüne basamiyorum
Lalaydnn Ucubirarada aa senin iki taraflı mı o zaman daha zor biraz daha sabret bakalım geçer belki baktın geçmiyor en son çare gidersin artık doktora
Ucubirarada Zynp-ela6 peki nasil yaptilar gebe olmayanlara yaptiklari sekilde uyuşturma falan yapıyorlar mı çok agri hissediyomusun ?
Zynp-ela6 Ucubirarada cnm ine vuruyor uyuşturmak için röntgen çekmiyor hiç bilmedim bile çok da güzel yaptılar çok şükür kurtuldum ağrısından
Dlntkesn Ucubirarada ben 9. Haftada doktorumun izni ile kanal tedavisi yaptırdım bi sıkıntı çıkmadı çok şükür. Diş ağrısı çok zor