Ucubirarada seni çok iyi anlıyorum,Allah yardımcın olsun 😔 adrenalinsiz demek farklı bi şey canım yine lokal uyusturuyor sıkıntı yok. Zaten benim dişçi ben yıllar oldu adrenalinsiz anestezi yapıyorum tüm hastalarıma dedi .siz bu detayı söyleyin yeter. Elhamdulillah bi sıkıntı olmadı kanal tedavi yapıldı 20.haftadayız. Sen şimdi şekerli şeyler dondurma çerez falan yemekte zorlanırsın. Benim de hala sızı var galiba diğer dişlerde de sorun var ama aşırı olmadığı için doğum sonrasını beklicem. Ağrım olduğunda karanfil yağı sürüyorum. Dudağımın kenarına değdirmişim yanlışlıkla orası soyuldu bikaç gün önce. O yüzden dikkatli kullanın ama diş ağrısından iyidir 😀 bu arada antibiyotik olarak ceff 1000 mg kullanmıştım doktoruna yine sorarsın dişini yaptıracağın zaman. Ben kadın doğum doktorumla iletişim halinde yaptırdım dişi. Bu dediğim antibiyotik zararsızmış hamileler kullanıyormuş. Tabi danışıp o şekil kullanırsınız. Enfeksiyonu antibiyotikle yok edip sonra işlem yapacak dişçiniz antibiyotik illaki kullanacaksınız