Canlarrr ebru1221_ doğum fiyatları zaten normalde özel hastane bile uçmuş, özel klinik de o fiyata normaldir o zaman
miamom Canlarrr 6 aya kadar aldık yaklaşık 15 tuttu. Dogumdan sonra diğer ayları almaya devam edeceğiz
bonik Yaşına girene kadar yazlık şeyler hariç aldım yazı kilosu boyuna göre alırım diye. On bini geçmiştir benim de.
happyprincess_06 12-18 aya kadar karışık aldim daha eksik var tabi zibin hastane çıkışı gibi. 46 parca ve 5 ayakkabı, çorapları 10 bin küsur suanlik. Aslinda baya uygun almışım suan farkettim😅