Seddda benim 4. gebeliğim 😹 herşey var zaten 2022 de doğum yaptım bebek arabası beşik göğüs pompam falan zaten vardı 7 yaşında da bi oğlum daha var oda takımıda var o yüzden bizim tek eksiğimiz kıyafet onu da bilerek almadım ağustos sonu doğum yapıcam 40 tan fazla zıbın var bir sürü hediye geldi e diğer bebeğimden de kalan dünya kıyafet var tertemiz duruyo geri kalanları kilosuna göre alcam ☺️ ama ilk çocuğumda bizde çok fazla harcama yapmıştık tabi☺️ benim doğumum çok pahalıya mâl olcak bize riskli gebelik olduğu için perinatoloji takipliyim doktorum özel muayenehanede sadece doğumum 60 civarı tutucak o da zamsız fiyat doğurana kadar zam gelirse tekrar yine artcak fiyat bide tüp bağlatmak istiyorum ona ne kadar dicek bilmiyoruz 🥲