Af00 öncelikle endişelenme canım . 4 ay önce suyum azaldığı için 37+6 da doğum yaptım şu azlığına bağlı bebek gelismedi 33.cu haftadan sonra.yani 37+6 da 33 haftaya uyumlu bı kizim oldu 2200 kg 44 cm doğdu😊 ama ben hareketlerini çok nadir hissediyordum artık o yüzden acil sezeryanla aldılar.5.ci gün kuvezden çıktı mini minnak bı kızdı şimdi baya topladı.kuvezde bı sorun olduğu için kalmadı sadece şekerini dengelemeden çıkarmadılar birde tedbir amaçlı kaldı.demek istediğim öyle bile olsa korkma Allah’ın izniyle hiç bişey olmuyor.saglikla al kucağına inşallah