Benim de beta 500e kadar düzensiz arttı sonra kanama başladı iki gün sonra 340 a düştü doktor düşük gerçekleşmiş bir hafta sonra tekrar beta bakalım dedi 360 a çıkmıştı. Kürtaj yapalım dedi kürtajdan sonra kısa sürede sıfırlandı. Dış gebelikten şüphelenildi ama patolojide olmadığı belli oldu