Kızlar beta 50 ile hamileliğimi öğrendim sonra 72 oldu sonra 60 oldu kanama oldu doktor baktı rahim incelmiş parça falan da kalmamış iki hafta sonra beta baktılar 30 a düşmüş bugün çok yavaş düşüyor dedi sonra bi hafta oldu kan verdim şimdide 40 olmuş neden böyle oluyor? Lekelenmem yeni bitti ilişki de üç kez anca oldu ve korunmalı