zlemceylan canım benimde 7 günüm var reglim düzenlidir yumurtlamıda gördüm ya oyüzden bi umut oldu bana, bide şiddetli bel bacak kasık ağrısı yaşıyorum bikaçgündür 💖umarım ikimizde güzel haberlerle geliriz belirtisiz hamile olan cok oluyor hiç negatif düşünme oyüzden🫶