Gizem-1009 benim ikinci ve düşük riskiyle bir gece yattım hastanede. Doktorum odaya gelince eşimi soğuk kahve almaya yolladı. Keyfim yerine gelsin diye 😁 paketli gıdalar, koruyucu ve tatlandırıcı olan şeylerden uzak durmanız yeterli. Kahveden bir şey olmaz tam tersi insanı bir bardak içmek mutlu eder 🌸