Gizem-1009
Benim de ilk gebeliğim. 16. Haftada aşırı canım çekti 3 günde bir içiyordum az kahve ile ama burada sorun kahve değil süt oluyor. İshal oldum bir hafta çektim doktorum kesinlikle içme süt dedi. Ya ben fazla abarttım sanırım çünkü 16. Haftaya kadar sadece Türk kahvesi içiyordum sıcaklar bastırınca içmeye başlamıştım. Dikkat ederseniz bir sıkıntı olmaz inşallah.