2pembikeller1 Hayır çok şükür hiçbişeyim yoktu zaten aslında şöyle oldu ben 63 kiloydum hayatımda ilk defa bu kadar kilo aldım normalde 55 üstüne çıkmazdım sonra mide bulantısı kusma derken kilo verdim 61 e düştüm doktor ordan hesapladı kilomu şuan 64 olmuşum ama üst bölgemde bişey yok sadece basenlerim genişliyor hafiften şeker tansiyon bişey de yok ama bir kilo aldığımda geçen ki kontrolde kızdı almayacaksın demedim mi ben sana dedi